مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-14حوادث

فارس من| لایی کشی «جوانی» نیست؛ خط قرمز پلیس است!


رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی «جوانی کردن» نیست از برخورد قاطع و قانونی پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز شبانه خبر داد.

- سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی در خصوص نگرانی شهروندان از تخلفات حادثه ساز شبانه و چگونگی برخورد پلیس با این دسته از تخلفات گفت: بیش از 170 مورد تخلف رانندگی ثبت شده و مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد؛ از نبستن کمربند ایمنی، صحبت با تلفن همراه در هنگام رانندگی تا توقف دوبله و عبور از چراغ قرمز و امثالهم؛ اما برخی تخلفات خط قرمز پلیس محسوب می شود چرا که علاوه براینکه به خود فرد متخلف ضرر وارد می کند برای رانندگان دیگر نیز علاوه بر ایجاد مزاحمت منجر به تصادف و آسیب می شود.

رییس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: افرادی که رانندگی مخاطره آمیز دارند و لایی کشی می کنند، دیگر نمی شود گفت که کارشان یک تخلف عادی است و باید از تخلف آنها گذشت کرد یا یک تذکری داده و جوانی کردند و ببخشید؛ نه اینگونه نیست؛ چرا که این افراد حتی به فکر جان خودشان هم نیستند چه برسد به آرامش و آسایش شهروندان.

 وی با بیان اینکه پلیس راهور پایتخت از 8 مهرماه طرح برخورد ویژه با تخلفات حادثه آفرین شبانه را آغاز کرده است اعلام کرد: اگرچه تعداد رانندگان پرخطر در تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| لایی کشی «جوانی» نیست؛ خط قرمز پلیس است!

فارس من| لایی کشی «جوانی» نیست؛ خط قرمز پلیس است!